[ LUGOS ] TV tuner-ji

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Fri Dec 15 14:30:38 CET 2000

Zivjo!

Enkrat sem to ze spraseval na listi, ampak brez odgovora...
Zanima me torej s kaksnimi frekvencami (horizontalna & vertikalna) ter
resolucijami delujejo TV tuner-ji.
Kdor uporablja kaksen tuner, bi ga prosil, ce lahko poizve o frekvencah,
ki jih uporablja in mi jih poslje. Vecina monitorjev zna na "On Screen
Display" prikazati trenutno resolucijo in frekvence, ki me zanimajo.

Ce komu res ni odvec, ali lahko preizkusi tole konfiguracijo, ki me tudi
najbolj zanima:
1280x1024, 60 Hz vertikalno osvezevanje.

Od proizvajalcev in prodajalcev namrec nisem izvedel nic...

Hvala za pomoc in lp,
Ales