[ LUGOS ] TV tuner & resolucija

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Sat Dec 9 08:47:52 CET 2000

Zivjo!

Vprasanje je namenjeno uporabnikom TV-tuner kartic.
Zanima me, kaksen signal sproducira TV-tuner kartica, torej kaksne so
horizontalne in vertikalne frekvence, torej tudi resolucija. ZA TV bi
rad namrec uporabil en star HP monitor, ki deluje samo z eno resolucijo
in eno vert. frekvenco in sicer 1280x1024 @ 60Hz. X-e in konzolo
(framebuffer) sem brez tezav pripravil do tega, da delujeta z zahtevano
resolucijo/frekvenco.
S stalisca kvalitete TV signala je verjetno nesmiselno uporabljati
recolucije vecje od 640x480, ampak kot receno, bi moj monitor deloval
samo na 1280x1024 @ 60Hz.

Ali torej obstoja kaksna TV-tuner kartica, ki je sposobna generirati
signal take resolucije/frekvence in seveda deluje v Lunux-u?

Hvala in lp,
Ales