[ LUGOS ] informix & Linux

Damir Cifer damir.cifer at kiss.uni-lj.si
Fri Dec 8 21:41:24 CET 2000

Hi!

> Vcasih nimas tezkih milijonov... :) Jaz pa poznam nekaj 'enterprise'
zadev,
> ki se vedno laufajo na nekomericalnih bazah... Pa jim nic ne manjka.

Hm. To bi sicer rad videl :-) Glede delovanja .... delujejo zadovoljivo
ali spodobno? :) Beri: saj dela, ampak sistemec je zagrozil, da da
odpoved, ce ne avtomatizirajo restore-ov sistema, ker nerad prezivlja
noci v sluzbi med restavriranjem podatkov ;-]

> Kdo pa trmari. Jaz ti samo pravim, da velikost baze ni merilo po
katerem bi
> se odlocal o tem ali gres na komercialni produkt ali pa na opensource
oz.
> gnu.

Posredno je. Priznam, da poznam le omejen izbor podatkovnih baz, zato
tudi ne bom 'bljuzil'... :) Vem pa, da je Branko izcrpno pretestiral kar
nekaj podatkovnih baz in verjamem njegovi presoji :) 'poznam', 'slisal
sem, da', 'znanec je rekel, da' tu na zalost ne zadoscajo :)

lp, Damir.
--
Mission Control, please be informed, there is a Santa Claus.
(Commander James Lovell, 1968 after coming around the far side of the