[ LUGOS ] netscape6, mozilla

kreit kreit at siol.net
Fri Dec 8 15:45:51 CET 2000

Zdravo!

Malo sem ze ukvarjal z zgoraj omenjenimi zadevami. Najprej me je
presenetilo, ko sem zagledal svojo stran in crke - docentimeterske!
Zgleda, da ce reces nekje v html-ju za font +.5 namesto fiksno 2
ti nafila enkran do konca... Hahahahaha! No in potem sem sprobal se
SSL povezavo...... brez besed. Netscape6 kar krepira, mozilla pa javi
nek neumen message ala the connection was refused when attempting to
contact... Skratka stari netscape je se vedno sila. Kaj pravite na to ?

LP,

Ljubo