[ LUGOS ] informix & Linux

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Dec 7 13:51:29 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000, Branko F. Gracner wrote:

> to je res, a kdo ti ga bo podprl v sloveniji, naprimer? pri resnih
> zadevah to ali je stvar opensource ne igra vedno glavne vloge. preden
> se odlocis za platformo, na kateri bo baza velika 300G, je treba hudo
> premisliti in preveriti ali je stvar stabilna in kaksne moznosti
> ponuja. vcasih prevaga ze zelo majhen koscek ali feature, ki je lahko
> ga lahko na vecjih postavitvah zelo pogresas.

za postgres obstajajo cisto komercialna podpora ...
www.postgres.com

na kratko:
http://216.174.25.98/product/product.php:

Technical Support Packages - a range of support
packages designed to meet the diverse needs of
database users, from limited email-only support
to unlimited 24x7 phone and email coverage with a
dedicated team of experienced engineers on call
for enterprise-level, mission critical needs.

> za postgres sem slisal za neko postavitev velikosti 140gb, kar je
> zelo dobro. vendar, ce pogledas z druge strani, postgres ni podprt
> nativno od aplikacij za winse, ki se vedno tvorijo vecino. na voljo
> je samo odbc dostop, ki pa je dalec od optimalnega. tudi to lahko
> vodi k uporabi komercialnega produkta.

a si sure da ni windows knjiznic drugih kot odbc?

> vcasih je denar, ki ga vlozis v komercialno zadevo dosti manjsi od
> denarja, ki ga vlozis potem za vzdrzevanje in prirejanje opensource
> produkta, ob enaki funkcionalnosti.

sigurno, vprasanje je kaj delas.. ce ti pises aplikacio potem se ti
verjetno veliko bolj splaca postgres, ce ti jo pise kdo drug pa... ;)
(vzdrzevanje sql kode je itak neodvisno od tega kaj laufa zadaj...)

Lep Pozdrav
Andraz Tori