[ LUGOS ] informix & Linux

Roman Maurer roman.maurer at hermes.si
Thu Dec 7 13:24:03 CET 2000

Stojan Rancic wrote:

> Mi lahko kdo razlozi, kako imas sploh lahko 300G bazo na disku ?
> Mar ni 2G omejitev velikosti fajla na ext2 ? Ali ima Informix kak
> svoj filesystem ? Ali je zadeva razbita v kup datotek ?

Informixova baza je fizično razdeljena na več datotek (t. i. "chunk"),
ki sestavljajo "dbspace".  Za vse praktične potrebe imaš torej res lahko
na voljo poljubno mnogo podatkov.  Še bolje pa je, če naredi Informix
na particiji (t. i. "raw device") sam svoj datotečni sistem.  Tudi
te lahko združuješ v dbspace.
--
	Pozdrav,
	  Roman