[ LUGOS ] Bad MAC addr

Uro¹ Gruber uros at sir-mag.com
Tue Dec 5 23:00:01 CET 2000

Hoj,

Tuesday, December 05, 2000, 7:21:00 PM, you wrote:

David> On Tue, Dec 05, 2000 at 11:08:26AM +0000, Uros Gruber wrote:

> [...]

David> Mogoce ti pa promisc mode nastavi tisti tvoj netwatch?
Bolj me skrbi tisto sporocilo od BAD Mac addr oz kaj sploh noce
povedat. Ali je kaj narobe nastavljeno oz ali je iz lokalnega neta
prevec prometa proti internetni strani ali kako.

Večinoma pise to za DNS masino v mrezi, ki pa je na zunanji strani.
Ne vem zakaj bi imela BAD MAC a ni to nekaj hardwaresko nastavljeno,
kao nek unique id vsake mrezne.

 Uroš                            mailto:uros at sir-mag.com