[ LUGOS ] apache in modssl+openssl

Primož Hrvatin primoz.hrvatin na noviforum.si
Pet Dec 1 02:58:37 CET 2000

Borut Rozman wrote:

> uuu fantje, ko dam startssl mi NOBENE strani noce pokazat, nc, vse skp sede,
> ko dam ./apachectl restart mi lepo pove da apache NE tece, pa tudi ce to
> delam v nedogled, tako da sploh ne zazene procesa oziroma ga takoj ubije.

Če prav pomislim, sem tudi jaz imel enkrat ta problem, vendar sem imel
instaliran le mod_ssl/OpenSSL zraven. Finta je, da se trenutno ne spomnim,
kako sem ga rešil, vendar mislim, da sem šel še enkrat po vrsti, pa
prekompajlal zadevo, in sicer tako da sem lahko potem vse module dinamično
loadal (DSO support), potem probal brez ssl-a in nato še z ssl-om, ko je
vse delovalo.

Ko zaženem httpd -l, mi izpiše:
Compiled-in modules:
  http_core.c
  mod_so.c

Vsi ostali se dinamično nalagajo. Trenutno imam
 Apache/1.3.12 (Unix) tomcat/1.0 mod_ssl/2.6.6 OpenSSL/0.9.5a
in vse laufa.

Kje sem ga takrat polomil, se ne spomnem. Opazil sem, da imaš precej
modulov notri vgrajenih, probaj it po vrsti, sistematično.

Primož

Dodatne informacije o seznamu lugos-list