[ LUGOS ] zelo zanimivo bi bilo videti "uptime"

Saso Saso na VSecureIT.net
Tor Dec 5 04:31:41 CET 2000

In message <9437EC9B44A6D311AB2600104B7218E8019F60C6 na zcmail.zilog.com>, Igor Fu
rlan writes:

>Danes sem prebral v DELU naslednje:
>
>Ljubljanska borza je pred dobrim letom preuredila svoj=20
>informacijski sistem in v srce omrezja namesto dotlej
>uporabljanega miniracunalnika IBM AS400 postavila sest=20
>dvoprocesorskih streznikov Compaq Proliant z operacijskim=20
>sistemom windows NT 4 ter podatkovno zbirko SQL 7.=20

Pise sest streznikov, na vseh (?) tece NT4.0 z SQL 7.

>Odlocitev za 75 milijonov vredno celovito informacijsko resitev=20
>ni bila lahka.Po besedah direktorja informatike na=20
>Ljubljanski borzi Andreja Skete so =BBizboljsali kolicnik
>med zmogljivostmi in ceno tako,da je vsaj stirikrat bolj=20
>ugoden od katere koli druge resitve =AB.=20

O tem sicer dvomim, tehnicno boljse resitve so vsekakor mozne, kar
nekaj jih je lahko tudi krepko cenejsih, kot je ta, za katero so se
odlocili na Ljubljanski Borzi.

>Tudi zato smo pri izbiri partnerjev ocenjevali predvsem=20
>sodelovanje in kaj so nam ti partnerji zagotovili.

Glede na 'strokovno' ponudbo nekaterih firm, ki si v Sloveniji sluzijo
kruh s 'podporo' in dizajnom UNIX sistemov jim verjamem, da so
najverjetneje izbrali manjse zlo.

>Zanima me, ce kdo od LUGOS-vcev, ki zivi v Sloveniji, ve kaksen
>je UPTIME tega sistema ?

Razpolozljivost celotnega sistema je najverjetneje 99.99999%, drugace
bi ze prebral v kakem drugem casopisu, da je Ljubljanski Borzi mrknil
racunalniski sistem, se ti ne zdi?

In zakaj se ti zdi uptime sistema tako pomemben? Imas obcutek, da
morajo dobri sistemi imeti ogromen uptime? Kaksna je tvoja definicija
uptima sistema?

Ta debata bi verjetno bolj sodila v kako IT-Architecture mail listo,
ne pa sem. :)

LP,

Saso

Dodatne informacije o seznamu lugos-list