[LUGOS-BLA] [LUGOS] xorg.conf

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Jan 20 01:16:30 CET 2010

On 19. 01. 2010 17:26, Borut Mrak wrote:

> Pa imaš licenco za tole?
>
> lp,
> Borut.

Toliko kot ti za "tole". :)

Seveda ne, samo poskušam iz njega izvleči vse kar se da na človeški
(=individualni) način. Nekaterim je tako pač malo prijetneje. Imam pač
izkušnje, ki sem si jih nabral pred skoraj 15 leti, ko sem bil še
serviser in programer pri neki mali privatni firmici. Stvar je podobna
vlečenju podatkov iz tistih ljudi takrat preko telefona, le bolj z
zamiki deluje.

Če koga tak pristop moti, naj šizi. Saj se med pametnimi ljudmi da vse
zmenit.

lp, Jože