[LUGOS-BLA] Izkušnje z vašim ponudnikom storitev (ISP)

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Mar 27 10:27:24 CET 2009

Jure Pečar pravi:

> Ob prehodu na optiko in ip telefonijo sem nehote pridobil najboljši možni
> feature - telefon nikoli ne zvoni, klici ven delajo bp. Kot bi me nekdo tam
> poznal in "modificiral" modem posebej zame :D

Ojej! Pa saj imaš nekje tam zunaj navodila in ne boš čakal podpore pri
svojem ISPju. Po mojih informacijah nekateri tega niti ne zmorejo in sem
sam celo na letalonosilki proti brodolomcem. Mi pravijo, kaj se pa ti
pritožuješ.

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!