[LUGOS-BLA] Izkušnje z vašim ponudnikom storitev (ISP)

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Mar 26 20:35:30 CET 2009

Ker tole nima nobene veze z Linuxom, še manj pa s tem, kako bi si jaz
rad uredil svoj LAN, sem se odločil tale prosti spis zagnat na Bla.
Razkokodakat se pa moram (a ne Krakovo), mogoče ima kdo podobno
izkušnjo! Te je pa potrebno delit!

Po moje na Telekomovi podpori ni dovolj usposobljenih ljudi, kar pa jih
je, so preobremenjeni in jih ni na desku. Dobiš samo študentarijo ali pa
najbolj lene tehnike. Oni ki ga pa dobiš, pa pravi, da je vse narejeno v
redu in po pravilih ter najvažnejše - po pooblastilih njim nadrejenih.
Ma, ko to čujem, mi gre para iz ušes pa da se čuje do Dremlja. Ko se
pogodbe pri nas doma iztečejo, se bo Telekomu tudi. Če se mi ne bodo do
takrat spet ohladili živci in bomo spet šli na vezavo.

1. Klic - povzetek, gospodična hitro ugotovi, da je to zanjo prehuda
znanost in me brez kompliciranja preveže na tehnika. Ta modro ugotovi,
da modem nekako ne dela. Halo, kličem ga preko njihovega voice1
telefona? Bistro, ni kaj. Linija crkne, ker jaz robotsko delam po
tehnikovih navodilih in vse druge žice (eth1..4, wan) ter voice1 ročno
izklopim, preden si on uspe zapisati mojo kontaktno številko - ki jo
mora imeti v pogodbi, vsaj eni od starejših! Ne morem reči drugega kot -
štor. Saj sem nesramen, ampak z živci pa na psu, saj mi je uspel pravkar
sesuti linijo in modem.

2. Ta moment mi ne dela nič, če me kdo hoče klicat, je telefon mrtev
zahvaljujoč prejšnjemu posegu. Preko mobitela pokličem, malo še zmeden
in zahtevam naj me direktno prevežejo na tehnike. To po "logiranju"
dosežem, kar me pa najbolj moti, je to, da gospodje niso vedeli in
hoteli nič povedati in so lepo odložili slušalko. Hvala enako, upam, da
so spoštovani gospodje vohljači končno ugotovili, da se klin s klinom
zbija.

3. Modem lepo izklopim in vklopim, da se lepo resetira. Z nekom malo
bolj uglajenim se končno dobim na telefon - ali sem jaz nor, ali pa se
je eden od tehnikov/študentov spravil v bolj spravljive tone. Pogleda
lepo online to bogo kišto, jo resetira in ugotovi, da nekaj ni v redu s
telefonijo. Seveda ni, to crkuje pri vseh po resetu! Fantu povem da
modem potrebuje vhodni klic, da se postavi.  Nekaj se mu zdi čudno (ker
ne dvignem) in ponovi, potem je  menda vse  O.K.. Potem (ali že prej,
kot že prvič) mu razložim postavitev IP-jev (modem je hkrati gateway
192.168.1.1). Odkriža se me z ugotovitvijo, da najbrž požarni zidovi ne
dopuščajo komunikacije. Zaželim mu lep dan, čimmanj tečnih strank in
tako naprej. Zame zaključeno, za podporo pa sploh, dela pa ne kot bi si
želel.

4.  Če kdo hoče vedeti kako ponovno vzpostaviti telefonijo (to je
najpogostejši problem):
- Izklopiš modem (o madonca, bratec ne more na internet, sestrici je pa
crknil facebook).
- Izklopiš voice1 in voice2 (seveda moraš vedeti kje sta, da jih pozneje
vklopiš pravilno).
- Vklopiš modem in počakaš da se postavi.
- voice1 vklopiš na voice2 (ni prepovedano) in ga po kakih desetih
sekundah izklopiš (toliko da ga modem zazna).
- Ponovno vklopiš oba priključka (voice1, voice2) in počakaš na lučko voice.
- Pokličeš noter in dvigneš ter prekineš po nekaj sekundah. Postopek je
najbolj gotovo ponoviti za obe številki.

Za zaključek - če želite imeti mir pred svojim ISPjem, najprej
doktorirajte iz hardvera, ki vam ga je prodal. Potem se pa mirno
priklopite na internet.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!