[LUGOS-BLA] [LUGOS] Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Jan 13 19:30:03 CET 2009

Saj te štekam Blayo. Oni tam gori šparajo pri licenčnih programih, da bi
dobili za menjavo motorjev, ventilčkov, gumic in aluminijastih
samolepilnih flikic, ko se na poti do Bruslja po pomoti vanje zaleti kak
hudournik. Problem je v tem, ker bodo to šparanje spet poverili nekomu,
ki pojma nima o njem. In tu ti prideš na idejo naj tebi in firmi, kjer
ti delaš (sorry 2 offend, but U asked 4 it) poverijo izdelavo kakega
megalomanskega projekta. Pa saj niso s Severne stene padli!  Oni lahko
živijo tudi povsem kot častni poslanci in častni ministri - ker bodo
imeli povsem dovolj denarja tudi brez funkcionarskih plač, dodatkov,
itd.. Hrano imajo pa tako napol zastonj.

Če že hočeš rešit Falcona in imaš dovolj denarja, ga lahko tudi odkupiš
po delih na sledeči način. Lahko odkupiš samo oba motorja, kabino,
krila, višinska in smerna krmila pa si narediš iz njega lovski bombnik,
da boš enkrat imel vlado pod kontrolo. Trup jim pa pustiš na Trgu
republike namesto spomenikov....

Jože

Blaz Podrzaj pravi:

> A se hecas ane??? Zaradi takih, ki tako razmisljajo imamo slovenija v lasti
> Falcona, ki ga ne moremo niti ne znamo uporabljati... dali smo ga v najem za
> nek drobiz, zdaj ko bo potreben redni servis ga bomo pa dobili nazaj,
> ti pa jaz
> bova pa placala ta servis.
>
> Zakaj potemtakem bajte ne zacnejo graditi pri strehi? Dajmo najprej streho
> naredit, ker jo imamo ze ravno pri roki.... pusti ti temelje za spomladi, zdaj
> je premraz za vlivanje betona....
>
> lp,B

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!