[LUGOS-BLA] Povzave v svet

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Wed Feb 4 10:18:15 CET 2009

Pa kaj se toliko ukvarjate s tem ? A dela ? Dela.

Ce ne dela in je ISP nezanesljiv, se mu to pac prijavi, v kolikor ni nic
boljse, se isce resitve drugje in z veseljem vam bo kdo rad pomagal. Mi
tovrstnih tezav nimamo in v kolikor je bandwidtha premalo, se ga pac
"vzame" vec ter placa ustrezno vec. Kar se pa Slovenije tice pa je SIX
prav tako zdaj ze 10Gigabiten in ni tezav z prepustnostjo. Seveda, kdor
je na SIXu prisoten.

Lp, Cuk

Rok Potočnik pravi: