[LUGOS-BLA] Čudna kartica

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Thu Sep 11 23:53:08 CEST 2008

Živjo,

imam čuden problem. Dobil sem 3 enake PCI kartice. Imajo 1 RJ45 port (UTP) ter
dve mali stikalci (tako da se ju da premikati ko je kartica v računalniku). Na
kartici pa je Trident 3DImage9750 čip. FreeBSD mi kartico prepozna kot
"3DImage 9750 PCI/AGP trident dgi", class=display, subclass=VGA. Vendor ID je
enak 1024 (Trident), device ID pa 9750 (v PCI database piše "3DImage 9750".

Kaj je to za ena reč? Grafična kartica z UTP portom? Nikjer na Googlu ne najdem
nič pametnega. Na kartici je napisan URL "www.austin.com.sg", ki se sedaj ukvarja
z remote access aplikacijami, zato sem posumil da gre morda za kakšen "iLO" (HP)
oz. "RSA" (IBM), vendar ne vem kako naj to ugotovim.

Kaka ideja?

LP, Nejc