[LUGOS-BLA] SiOL & T-2 peering

cuk cuk at cuk.nu
Wed Jan 16 12:36:56 CET 2008

T2 so kreteni, če nič ne vedo, kaj se dogaja "za njihovimi vrati".

SiOL ima težave s peeringom slovenskega prometa, ker je trenutni link
popolnoma zabasan in čakajo nadgradnjo te povezave so SIX-a. Naj bi bilo
v kakšnem tednu.

Slovenski promet se je od meseca septembra povečal več, kot je bilo
pričakovano. Verjetno zaradi vseh FTTH userjev in širokopasovnih povezav.

Lp, Cuk

Nejc Škoberne pravi: