[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Zapisnik skrit pred tajnikom

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Fri May 11 16:31:23 CEST 2007

Hojla, Matic!

On 5/10/07, Matic Smerdu <jelen_v_senci at yahoo.co.uk> wrote:
> A ce ne bi jaz vprasal za zapisnik, bi ga pa se naslednjih deset let skrival v
> predalu. Kaj ti je pa naredu tajnik, da skrivas zapisnik pred njim?

Še dobro, da imamo tebe. MATIC ZA PRECEDNIKA! (ko boš precednik, boš
moral stopiti iz sence, da te podaniki vidijo, ko te poskušajo
nagraditi z letečimi gnilimi paradižniki)

> A bomo pa
> zdaj koncno izvedeli, kaksne mracne skrivnosti se pripravljajo v zvezo s
> projektom Pingo 6? Ali je zdaj ze 7? Ali 8?

Takole na kratko: "Najprej bo žur ... bla bla bla. ... svetovna
dominacija ... bla bla bla ... še malo svetovne dominacije ... slanik
in pivo ... bla bla ... preste in pivo ... bla bla ... zapojemo eno
odprtokodno ... bla bla bla ... pivo v potokih ... bla bla bla ...
privalimo nov sodček ... spet malo slanikov in prest ... žeja terja
novo zalivanje s pivom ... bla .. <bruh> ... bla ..."

Od tod dalje pa zapisnik manjka, ker se noben več ne spomni, kaj se je
točno dogajalo. Naslednje jutro je en odbornik objemal plišastega
pingvina. Dva odbornika pa sta objemala en drugega... In potem smo šli
skupaj na zajtrk. Slanikov namaz.

Lep dan in srečno, M.