[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Streznik FCS - labranje o tretjih stvareh

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Mar 28 14:04:00 CEST 2007

Andraz Sraka pravi:

> Zanimivo .. jaz sprejemam vso posto in moj klient potem sam prenastavi
> ustrezni nabor, glede na header maila, ampak ja .. pustimo detajle.
>
> Mislim, trenutni podpis se mi je zdel brezpredmeten, pa vseeno .. vsak
> po svoje :)
>
> lp,
>  Andraz

Meni gre pač Evolution na jetra, ker hoče imeti cel kup smeti zraven, ki
jih jaz sploh (strojno) nimam  ali (programsko) ne potrebujem, kot npr.
podporo za pilot. Zame je to en pacprogram (pac[ka]+program) - če to
tako bolje razumeš: bloatware.

Ne morem si pomagat... z windows (tm) sem se razšel prav zaradi
enormnega svinjanja po trdem disku.

Za povrh: nehaj ga lomit z najslabšo verzijo citiranja.

lp, Jože

--
Sender: Jože Klepec
Message encoding: ISO 8859-2
Your message encoding: ISO 8859-2 / UTF-8
WIN CP1250 / WIN CP852/ ISO 8859-1
Preffered text.