[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Streznik FCS - labranje o tretjih stvareh

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Mar 28 13:05:52 CEST 2007

Ravnokar odgovorjeno, ampak ponovno preusmerjam.

Andraz Sraka pravi:
> re

> tezko se je pribiti na konec tvojih mailov, ker vleces s seboj celo
> solato od threada ..
>
> in kar se tvojega encodinga tice - se prosim odloci ali bos pisal ISO
> 8859-2 / UTF-8? Kajti oboje ne mores; pa ne zavajati folxa s tem kako
> encodiras. To pise ze v headerju tvojih mailov. Tvoji maili so

> lp,
>  Andraz

Dodatno pojasnilo: pomeni da sprejmem pošto poleg ISO 8859-2 še UTF-8.
Ostale pač v glavnem zavrnem vnaprej razen izjem po pravilih in
seznamov. Kljub temu imam še vedno ekstremen promet.

Andraž,  samo ena dobronamerna kritika. Ni mi jasno odkod taka
angloslovenščina. Lahko bi manj grobo svoj materni jezik posiljeval z
anglizmi. Drugače se strinjam - bom v prihodnje podpis popravil.

lp, Jože