[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] openmoko narocilo

polz polz at aufbix.org
Mon Jul 9 22:22:25 CEST 2007

On Monday 09 July 2007 19:00:04 Blaz Podrzaj wrote:
> The OpenMoko can transform into a bigger and more advanced OpenMoke and
> then fight evil iPhones who are here to destroy the planet!
>
> http://www.youtube.com/watch?v=1i6xMHK4t50
>
> ...ehh. $300 + $90 + dauk + carina = $500+ pol bos pa najvecji car na
> balkanu pa
> se tvoje tezave z organizacijo/informiranostjo/dosegljivostjo bodo resene
> za vedno.
Ma... cena je pol se zmerej nizja, kt ce pr nas v stacuni kupis podoben PDA.
> Aja pa nabavi si 'Advanced' verzijo, ima notri jedrski reaktor pa
> v takem  res cool kovcku ga dobis, cez katerega lahko zapelje tank...
V resnici v kovcku dobis JTAG adaptercek + USB hub + se neka jajca.

> http://www.youtube.com/watch?v=ayBLaQTJ6S0
>
> Mogoce bi pa vseeno se malo pocakal... zadeva bo imela se hitrejsi procesor
> pa WiFi, se ti bo doseg za pobijanje iPhone-ov povečal za 2x ;)
Ja, to bo oktobra.. pa stalo bo $450. Na tistega bi raje cakal

> http://wiki.openmoko.org je pa ze dva dni tok obremenjen, da sploh ne
> mores gor
> ;)
Šele 1 dan.
Bolj me je strah tega, da je certifikat na openmoko.com podpisan kar s strani
openmoko.com .