[LUGOS-BLA] menjava internet ponudnika

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Wed Jan 3 19:58:43 CET 2007

Evo sedaj deluje na pol..
Se pravi 8dni..
-Na pol zato ker so mi priklopili 1mbit namesto 10mbit. Po mnenju tehnicne podpore pravijo naj zamenjam paket in pocakam en mesec, kar se mi zdi neumno, glede na to, da je bistvo v tem, da sem hotel 10mbit.
-Njihov dhcp ocitno dela cudno, po 12 poiskusih sem le dobil ip..

Bomo videli kako bo.. Rezerva je pa bila UMTS ja, samo cakam racun..

lp
Bostjan
ps. Da ne omenjam ostalih nevsecnosti. (nisem dobil pravocasno opreme, izgubili pogodbo itd, klical vsaj 15x..) Slab zacetek dober konec upam :)