[LUGOS-BLA] menjava internet ponudnika

Darko Vrsic darko at varnost.si
Wed Jan 3 12:58:12 CET 2007

Bostjan Tursic wrote:
> Ste kdaj menjali ponudnika interneta?
> Koliko c(asa je trajalo?
> Jaz sem z(e 7dni offline (siol->volja). Sedaj se nateravajo kje je
> napaka, telekom pravi da v opremi volje na kolokaciji, volja da pri
> telekomu itd..
> Verjetno bo s(e trajalo kak mesec, da se zmenijo?

Menjava ni bila problem (kabel -> T2).   :-)   Sem pa po odpovedi kabla
ostal tri tedne brez T-2-jevega interneta - crknil modem, novih pa ni
bilo na zalogi!  Verjetno bi trajalo se dlje, ce nebi na blef poslal
mail z mojo zalostno zgodbo na matevz.turk(at)t-2.net.
Zal to ni bila edina slaba izkusnja s T-2-jevo tehnicno podporo, tako da
za podjetja T-2 odsvetujem, za doma pa dokler dela, dela dobro, ko pa
crkne pa bog pomagaj!  :-)  Ja, pa se hudic je, ce vzames IP telefonijo
in odpoves telekomovo - modem ne deluje!

LP
Darko

--
Get Firefox! <http://mozilla.lugos.si/>