[LUGOS-BLA] prevanjanje za FSF

Luka s57lx at hamradio.si
Wed Feb 28 11:38:59 CET 2007

Pozdravljeni!

Moje sledeče vprašanje sicer nima direktne povezave z linuxom, vendar se
 mi zdi da mi boste znali pomagati. Pred kratkim sem se namreč odločil
prevesti stran FSF Europe v slovenščino, tako da me zanima vaše mnenje o
mojem prevodu. Prosil bi vas, da če boste v prevedenem txt-ju opazil
kakšno napako ali pa če imate kakšen boljši predlog, da to tudi izustite. =)

Tekst v originalu:

Welcome to the home page of the Free Software Foundation Europe. The
FSFE was launched on 10 March 2001 and supports all European aspects of
Free Software; especially the GNU Project. We are actively supporting
development of Free Software and furthering GNU-based Operating Systems
such as GNU/Linux. Also, we provide an assistance centre for
politicians, lawyers and journalists in order to secure the legal,
political and social future of Free Software.

Preveden text v slovenščino:

Dobrodošli na domači strani organizacije Free Software Foundation
Evrope. FSFE je začela s svojim delom 10 marca 2001 in podpira vse
Evropske poglede na Prosto programje; še posebno GNU Projekt. Aktivno
podpiramo razvoj Prostega programja in nadaljevanje GNU-temelječih
Operacijskih sistemov kot naprimer GNU/Linux. Obenem tudi poskrbimo za
center pomoči politikom, odvetnikom in novinarjem, z namenom, da
poskrbimo za varno, legalno, politično in socialno prihodnost Prostega
programja.

Lp
Luka :)