[LUGOS-BLA] raid/disk problem

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Thu Feb 1 00:24:02 CET 2007

Živjo!

Če bi mi lahko kdo dal kakšen uporaben nasvet, kako rešiti naslednji
problem, bi bil presrečen:)

"Imam" nek starejši strežnik, ki je na lepem odpovedal - dokončno:
skuril se je napajalnik, ki ga je v relativno kratkem obdobju nemogoče
dobiti. V tem strežniku je bil adaptecov scsi raid kontroler in dva
diska, zelo verjetno v raid1 polju.
Vse, kar od cele zadeve imam pri sebi, je raid kontroler in en disk,
drugega nič. Imam pa na voljo druge novejše in delujoče strežnike, ki
tudi imajo scsi kontrolerje, ampak ti so percovi od della.

Moja želja: kako preberem podatke iz diska od starega strežnika?

Hvala!

lp,

Jernej