[LUGOS-BLA] Tiskalnik

Rok Papez rok.papez at lugos.si
Sun Oct 1 08:57:30 CEST 2006

Živjo!

Dne Thursday 28 September 2006 20:44 je Miha Tomšič napisal(a):
> Hojla!
>
> A zna kdo svetovati kakšen spodoben tiskalnik za Linux. Iščem laserca
> za domačo rabo - recimo 1000 listov na mesec. Pa da je dost
> standarden, da se da dobit generične kartuše.

Jaz imam Samsung ML-1710p,
črnobeli laserc, priklopljen na USB,
stvar dela b.p. imam pa še vedno prvi toner (malo tiskam),
novi pa naj bi bil okoli 12.000-15.000.

1000 listov na mesec je malce več kot "domača raba" :).
Verjetno se ti splača pogledati po malce boljših lasercih... saj do 100.000
dobiš že kar nekaj konkretno spodobnih zadev :).

> Mal sem gledal HP-je pa pol berem na linuxprinting.org, kakšne vse
> probleme imajo... Težko je vztrajati na obronkih ;)

 :)

Rok.