[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Fwd: Podjetje Housing zaposli novega sodelavca

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Nov 22 20:44:49 CET 2006

Mislim, da tole sodi na lugos-bla.

Miro Kranjc wrote:
> Krasno. Iscejo Janeza za vse (support, consultancy in education), hocjo imet
> Vi. stopnjo izobrazbe ali visjo (in to ne katerokoli), pa se
> komunikativnost, samostojnost itd.

In kaj je to takega? Vsi delodajalci to pričakujejo od bodočega delavca.
Le pobrskaj po oglasih...
> Ponujajo pa delo za nedolocen cas s 3 mesecnim poskusnim delom.

Kar je povsem dober deal. Škoda, da zraven niso napisali še plače.
> Madona ze vidim vrste, ki se bodo drenjale za tole "ponudbo"...

Ali vrste bodo ali ne, je odvisno predvsem od tega, kar nudijo. Kolikor
poznam Housing, lahko pri njih narediš tečaje za RHCT in RHCE, torej je
to delovno mesto čisto spodobna odskočna deska za nekoga, ki se želi
poklicno ukvarjati z RedHatom.

Housingu nočem delati reklame, ampak meni se s to ponudbo ne zdi prav
nič narobe.

Lp,
U.