Re: [LUGOS-BLA] Izgubljeni paketki-bizarna rešitev

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Wed Mar 29 18:11:27 CEST 2006

> Torej nekateri paketki ne pridejo in potem pride do velikih časovnih
> zamud ...

Zadevo sem rešil na čuden in meni popolnoma nerazumljiv način. Ampak dela.

Kako?

Do strežnika je bil prej narejen takšen port forwarding:

193.77.xxx.yyy:yyyy -> local.server:yyyy

Ko sem popravil na:

193.77.xxx.yyy:zzzz -> local.server:yyyy

kjer pa je zzzz < 1100, stvar deluje. Torej če za forwarding na gatewayu
uporabim port, ki je večji od 1100, prihaja do masovnih izgub paketov.

Ima kdo kakšno zemeljsko obrazložitev (gateway: FreeBSD 5.3, PF firewall)?

LP,