[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] thunderbird move

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Mar 23 19:52:18 CET 2006

On Thursday 23 March 2006 19:35, Andraz Sraka wrote:

> božji? o čigavem bogu govorimo? in kdo je ta 'god person' anyway?

Jaz sem bog.

Resno. Mi je zadnjic Gaby kar nekajkrat to rekla...

> jah .. ko bodo tracne enote 'seacheable' za neko pametno uporabo, se jih
> bo marsikdo omislil za hranitev mailov..

Ce vse zapises kot en stream texta, ki ga butnes direktno na trak, skupaj s
hardware kompresijo je kolicina mailov, ki jih spravis na trak ogromno, pa se
grep lahko nad celim deviceom izvajas. ;>

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/