[LUGOS-BLA] Izdelava tiskanega vezja

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Feb 25 10:49:18 CET 2006

Če bi imel tako blazno mirno roko, bi si en japonski  hdd že davno
popravil. Žal ne. Enkrat sem celo uspešno en SiSov chipset poslal v zrak
zaradi drhtenja desnice. Na levico se pa ne morem navaditi ;). Drugače
večino stvari počnem obojeročno, edino tega pa ne.

Ponudba za sramofon še velja, stare vinilke so nekaj strašnega za slišat
- ob kvalitetni igli seveda.

Miha Tomšič pravi:

Lep pozdrav!
Have a nice day!