[LUGOS-BLA] Resevanje diska II

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Thu Feb 16 11:01:23 CET 2006

> Najprej ti priporočam, da skupaj z dd_rescue uporabiš dd_rhelp. Dump
> datoteko lahko potem mountaš preko loopa, ali pa z navadnim ddjem zapišeš na
> drug disk (potem lahko ponavadi normalno mountaš particije, prej je potrebno
> zagnati samo hdparm -z /dev/hdx).

V bistvu gre za UFS particijo, ki je velika 100GB. dd_rescue sem pustil teči na
prvih 30GB, tako da sklepam da nekaj je že moralo narediti (podatkov je bilo namreč
manj kot 30GB). Problem je v tem, ker (v FreeBSDju) dumpa datoteke ne morem mountati;
očitno je pokvarjen začetek, tako da ne gre; niti ga ne morem fsckjati (naredil sem
tako, da datoteko vidim kot /dev/md9 block device).

Kako se v takem primeru lotim naprej?

Pa hvala.

LP, Nejc