[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] home na fat32

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Feb 5 22:31:44 CET 2006

Pozdravljen, polž!

Za Blenderja ne vem, vem pa za SMPov
<http://www.it-berater.org/smpov.htm>!  Lahko renderiraš tudi na VPN
mašini preko oble, če te piči... . Meritve z benchmark.pov na strani
SMPov so skrajno enostavne, kljub kompliciranju z drugimi aplikacijami,
lepo pokažejo prednost več CPU, so pa zanesljivo pretirane - če to, kar
jaz delam za zabavo (z enim Athlonom 2200+, 512M ram), traja rendering
1024x768x32bit 29 minut na v3.6 - res imam pa preko tisoč objektov in
vklopljen antialiasing.
 Glede večnitnosti si oglej izvorno kodo na
<http://www.povray.org/download/> in povprašaj avtorje kode.  Ti bodo
najbolje vedeli, zakaj najprej razvijejo različico za windows, potem pa
za ostale platforme.

polz pravi:

> Prav ne morem mimo tega -
> A mogoce Blenderjev ali Povrayev renderer podpira multi-threading za
> rendriranje posamezne slike ?
>
> Klepec, kdor tebe hrani, je cepec.

Vzdržim se plemenitih komentarjev po polžje, kajti o tvoji oliki si
mislim  svoje :)

--

Lep pozdrav!
Have a nice day!