[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kopiranje particij

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Dec 2 16:43:07 CET 2006

Meni je silno žal, ampak jaz imam settinge pravilno nastavljene na iso
8859-2 in utf-8 - razen za tiste, ki vztrajajo na drugih nastavitvah.
Tako da se lahko zavoljo mene nekam pišete, na čelu z Amerikanci.
Problemi se pojavijo edinole, ko prejmem gmailovo pošto, ki vse ne glede
na nastavitve prestavi v isto kodiranje. To bo čez nekaj let silno
sporno. Z Googleom ne mislim iti v boj z mlini na veter, vsekakor pa je
to lahko tudi poseg v zasebnost.
Če pa ima kdo pretenzije po prodaji kakega spodobnega PC-ja za en evro
in nič stotinov, se naj kar javi.

LP, Jože