[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Kako in kje postaviti strežnik in cene

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Aug 11 12:53:11 CEST 2006

Če sta malo zamerljiva iz katerihkoli razlogov, vama pač ne morem
pomagati - pravico imata. Za terapevtsko pomoč se obrnita na g.Ruglja
(pravijo da je priznan strokovnjak v primerih odvisnosti, nisem še imel
te časti)  ali kakega njegovega kolega, morebiti vaju bo tudi kak
novodobni policist streniral s kakim elektrošokom na podlagi Pavlovovega
refleksa.

Če kdo hoče resnično pomagati, OK. Če ne, tudi OK.  Se ne sekiram za
negativne odzive, saj svet ni črnobel.

EODitF,  Jože

Marko Jerak pravi: