[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Apr 3 09:45:48 CEST 2006

Mene pa še vedno v huronski smeh spravi naslovnica priloge enega
slovenskih časnikov (Denar ali nekaj podobnega), na kateri ena blond
gospodična izpolnjuje dohodninsko napoved, pred sabo ima pa prenosni
računalnik z WiFi mrežno povezavo, ročni kalkulator in seveda obrazce za
napoved v papirni obliki :)))))))))))))))))))))))))))))

Omenjeno fotografijo namreč že tretje leto zapored v pred-pomladnem času
uporabljajo v različnih časnikih.

Vse skupaj me asociira na avtomobil z notranjim izgorevanjem, ki ima v
prtljažniku za vsak slučaj (če zmanjka bencina) parni agregat s pečjo na
kolm za sabo pa v prikolici vleče še en kubik bukovih polen če slučajno
kolma zmanjka :))) pa še to je bolj slaba primerjava.

Problem vidim v preveliki stopnji funkcionalne nepismenosti ljudi v tehno
tranziciji, ki rabijo 934876 pripomočkov, da preživijo EN dan.

lp,B