[LUGOS-BLA] T-2

Jure Koren idiots at gmail.com
Fri Sep 23 11:11:18 CEST 2005

2005/9/23, Jernej Horvat <j+lugos at aufbix.org>:
> Sicer pa ti lahko kdorkoli, ki se v Sloveniji ukvarja s
> telekomunikacijami, pove kaksno skodo je naredil Krambi temu trgu.

He did what was best for business, v tistih dolocenih okoliscinah. Pa
to ni misljeno kot opravicevanje, samo kot razlaga. Po moje si zasluzi
kazen za svoje grehe, ampak kaj, ko ni naredil nic protizakonitega :P

Kar poglejte koliko ljudi ma zdaj ISDN, ki ga itak ne potrebujejo in
ne zelijo, potrebujejo pa hitro internetno povezavo. V veliki meri je
to njegovo maslo (in njegov profit).