[LUGOS-BLA] mkisofs in kopija CDja

polz polz at aufbix.org
Thu Sep 15 00:46:57 CEST 2005

> Naredi tako, kot to delajo tajnice - odpreš en star, dolg dokument v Wordu,
> pobrišeš ves tekst, napišeš 3 vrstice novega in shraniš (hitro shranjevanje
> mora biti seveda vklopljeno). Potem dokument priložiš sporočilu in namesto
> 2 kB pošlješ 200 kB :)
Najhuje je to, da je s stalisca uporabnika to cisto pravilno. Zakaj bi bilo pa
slabo, ce zacnes s standardnim dokumentom ? Konco - kako pa sicer lahko
naredis dokument, ce ne tako, da kliknes na ikonico z dokumentom ? Tisti menu
"Vsi programi" je vendar tako zapleten...
In ce si pobrisal vsebino teksta, zakaj bi bil file zdaj vecji ? Saj teksta ni
vec tam !

Vcasih se mi zdi, da bi bilo bolje, ce bi uporabnike izpostavil VSEMU, kar
lezi pod njihovim programom, samo privzete moznosti bi bile pametno izbrane.
Bolje to, kot pa da se ozadje skrije, potem pa se racunalnik obnasa
nerazumljivo, ljudje pa se sprijaznijo s tem, da je racunalnik zivo bitje, ne
pa lepo, predvidljivo orodje.