[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] mkisofs in kopija CDja

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Sep 13 20:19:42 CEST 2005

Matjaz Horvat wrote:

> Samo ne vem če je Microsoft edini krivec. V Mail.app je enak default in
> če se ne motim tudi v Mozilli in Thunderbirdu.

V thunderbirdu ja. Nevem kaj je tem razvijalcem, da dajo HTML kot
default nacin posiljanja. Kot da bi jih en ponoci s ceglom po glavi tepel.

Zato bi rad sel nazaj na KMail ampak kaj ko KMail ne zna pri filtriranju
  poslat maila v nek IMAP folder, vse bi rad stlacil na lokalni disk,
jaz pa tega nocem. In ker imam virtualnega userja na masini, tudi
procmail ne pride v postev (procmail se mi je itak zagnojil, ker sem
postal len in se mi ne da pisat vec pravil) in, in, in..... Ja, samo
jamram, tudi te KMail developerje zgleda ponoci po spodnjih sfinkterjih
zgeckajo ali kaj jaz vem, da ene taki stvari ne morejo implementirat... :P

--
David!