[LUGOS-BLA] offline

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Sep 5 18:02:50 CEST 2005

Neeeeeeeeeeeeeeee. Bom ukinil tvoj fan club. To je kot, da se bi Bush
odlocil ponikniti za 3 mesce. Ne more, ker je president. Isto velja zate.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 05.Sep 2005 @ 17:55 CET
Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.