[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] siol mta1.siol.net & spamcop

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Oct 24 22:37:28 CEST 2005

David Klasinc pravi:

> Ne, ni to to. Tud void ni prava beseda. Ne mores definirat praznine,
> ce nimas mej. Pa ne mores definirat mej, ce nimas nic.
>
> Razen ce ne privzamemo, da je praznina pojem za stanje kjer ni
> prostora in ne casa.

Za void oziroma null (null device) imaš tole: ničti, ničto, ničta
(naprava).

Za omenjano praznino si zgrešil, ker praznina je definirana s prostorsko
omejitvijo vsaj štirih točk preko katerih lahko to zamejiš v en lep
polieder (ne ravno vedno in ne vedno pravilen). Vakuum s tujko.

David je napisal enkrat prej:
> To ni totalni null. To je void. To je nekaj neobstojecega, izven
> dimenzij nasega casa in prostora. Tja ne mores. Ker ne da tam ni nic,
> tam tudi nic ni. Tam je vse void. Ne da se razloziti, ker nimamo
> besede za to.
Nak, deset znakov je bil dolg. Zdaj je res šel rakom žvižgat. Ko pa
začneš govoriti o neobstoječem, si po moje zgrešil faks. Moral bi na,
čisto filo. Kant ti ne bi ušel, to je bil ravno njegov problem.

Pozdrav,

Jože

--

P.S. My dear haters. Go /dev/null/nullify/yourself together with your responses. Your beloved nullifier.