[LUGOS-BLA] Siemens USB data kabel

polz polz at aufbix.org
Thu Oct 20 20:15:43 CEST 2005

Ravnokar mi je koncno uspelo popraviti USB kabel, ki mi ga je doslej sral.
Imam namrec Siemensov M55, ki se je sesul vsakic, ko sem poskusil nanj
prenesti file, ki je vseboval kako predolgo vrstico (npr. kak midi).

Problem je bil neumen - pri prenosu sem dobil Protocol Error. Resitev: odprtje
ohisja, v katerem je na kablu skrit USB->UART pretvornik in odstranitev
zicke, ki naj bi skrbela za hardware flow control in ki je kar povezovala DTR
in DSR.

Res visek neumnosti je to, da sem moral odspajkati zicko, ki jo je moral prej
nekdo naspajkati. Za brezveze.
Poleg tega je na vezju tudi stikalo, ki ne opravlja nobene funkcije. Res ne
razumem, kdo si takele hece izmisli, preden gre stvar v produkcijo.

V glavnem, ce ga bo komu "sral" data kabel, je pametno pogledati, ce ni na
njem kar tako naspajkana kaka zica, ki bi utegnila delati probleme.