[LUGOS-BLA] Diskovna nesreča

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Nov 28 21:13:44 CET 2005

David Klasinc pravi:

> Small print: Podobna elektronika praviloma ne deluje. Elektronika je
> dobro, da je enaka! Se vec, precejkrat se zgodi, da je elektronika pri
> enem in istem modelu diska drugacna. Pa je ze dovolj, da ne deluje. :)

Drži!

Nejc, ne pozabi na tole: naloži si Maxtorjev diagnostični program in
disk priklopi direktno, brez nosilca, ločeno od ostalih ali s kakim, ki
ga res ni škoda - včasih se stvor tako celo zbudi, če je s še enim na
vodilu. Tako bo šele rekel kako in kaj, po možnosti bo diagnostika tudi
obudila zadevo od mrtvih, če je za kaj.

Mimogrede, Maxtor ni več firma 1A - to je bil v časih konkurence gospoda
Connerja, ki je šel jadrat, podjetje pa prodal Seagatu. Zadnji, ki mi je
odpovedal, je bil ravno Maxtor 60GB. Dela ravno še, ima pa slabe
sektorje. Od takrat - WD.

Že nekaj let iščem elektroniko za enega 4.3Gb Fujitsuja (mislim da je
MPC3043AT ali nekaj takega - za točno kodo in serijsko moram iti v klet
pogledat) samo zaradi odpadlega PGA čipa. Slab lot pač. Se kdo javi?
Morda za ponovno lotanje čipa - kakšen študent strojništva za popravni
izpit. Ahm - Fujitsu je začel na WD temeljih.

In živjo Jesenice, legura iz diskov je odlična za ležaje!

Pozdrav,

Jože

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!