[LUGOS-BLA] Diskovna nesreča

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Nov 28 20:30:16 CET 2005

Nejc Skoberne pravi:
> Ko smo že pri železnini. :)
>
> Imam en Maxtorjev 160GB disk, ki mi ga je uspelo "skuriti" tako, da
> sem nekega
> dne po nesreči rack (v katerem je bil ta disk) odklopil od elektrike,
> medtem, ko
> je bil računalnik prižgan. Disk se odtakrat niti zasuka ne več - torej
> je popolnoma
> tiho. Ali gre sumiti, da je šla samo elektronika, disk je pa v bistvu
> lahko še v redu?
>
> Naj se sprijaznim da sem uničil disk, ali se da kaj ukrenit glede tega?
>
> Hvala,

> [...]
Najmanj, kar si skuril, je kaka preprosta varovalka (glej
upornike/kondenzatorje na elektroniki). Če je to to, poskusi prevezati s
podobno velikim uporom. Če imaš podobno elektroniko, jo menjaj in upaj,
da bo delalo ter prepiši vsebino dol - če ni bil head crash na track0.
Potem pa ga lepo kantičkaj ali pa naredi lepo stensko uro za 22000SIT.

lp,

Jože

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!