[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] MAC naslov

Igor Kresnik kresnik.igor at gmail.com
Wed May 4 15:53:34 CEST 2005

>Jaz lahko z bistveno manj domisljije ugotovim, da obstaja zarota,
>zaradi katere se v vse mobilne telefone ze dolgo casa vgrajuje tudi
>GPS sprejemnik, ki ves cas sporoca lokacijo v en bunker pod zemljo za
>vsakega uporabnika mobilnih telefonov, na nekaj centimetrov natancno.
>Malo vec domisljije potrebujem samo za lociranje tistih, ki se
>nahajajo v zgradbah ali celo v kaksnih globokih garaznih kleteh. Itak
>je pa mikrofon ves cas vkljucen in se "ok, se dobiva ob devetih pred
>WTC" tako in tako poslje po omrezju, pa ce govoris v telefon, ali pa
>kolegu.

Oprostite ali ni to tma za Dosjeje X? :-)

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, kresnik.igor na gmail.com, igorkresnik na netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843