[LUGOS-BLA] Re: Re: [LUGOS] MAC naslov

Marko Čuk cuk at cuk.nu
Tue May 3 11:39:14 CEST 2005

Tebe daje se kaj drugega, kot neka oblika paranoje...

Mogoce mozganozder, pa se ta vecinoma strada...

Kaksne klobase pa pises, clovek ?!
Kaj ima WAP veze z triangulacijo ? In lociranjem ? Pa IP protokol ?

Ja kam smo prisli no... dej pejt si mal pogledati, kaj je "lov na
lisico" pri radioamaterjih in ti mogoce rata kaj vec jasno, ne pa mesat
pojmov med seboj, ker se samo smesis in drugic bodi raje tiho.

Cuk

Private: http://cuk.nu
Sports: http://www.cuk.nu
Slovenian FreeBSD mirror admin http://www2.si.freebsd.org