[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Bus error, Input/output error, ...

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Mar 24 00:32:29 CET 2005

Za mojega zdaj že bivšega FUJITSU MPC3043AT to ni bilo normalno - ni bil
po pravilih. Temperatura 38°C (podobna 37,4°C na velikem testu Monitor,
mislim da 1997 za isti tip) je bila izmerjena pri odprtem ohišju (disk
je pri tem grel navaden sobni termometer, položen z bučko navzdol),
polna obremenitev (formatiranje diska oziroma defrag pred tem), pri
zaprtem ohišju pa to naraste - vsaj za 10°C, saj nima nobene
cirkulacije, če ni dodatnih ventilatorjev. In tedaj gredo vsi specsi v
maloro.
Kolikor vem, Maxtorji delajo od 5-50°C, enako NECi - verjetno podobno
Fujitsu, ampak samo uradno.
Še predobro pomnim ono vroče poletje (temperature v neklimatiziranih
prostorih okoli 30°C!) kakih 11-12 let nazaj, ko so ljudje kar nosili
mašine v popravilo - ker so večinoma PCji (in diski) narejeni za delo do
55-max.60°C in le redko za področje 75-125°C.
Zato je bil naslednji disk logično tudi Maxtor (včasih je bilo pogosto
vprašnje: Conner ali Maxtor? Odg: Seagate.) in ne kak Fujitsu, Seagate,
WD, Conner, IBM ali bognedaj, Samsung. Ta se tudi manj greje in nikoli
ne rekalibrira. Slava tehniki.

lp, JK

Ales Kosir pravi: