[LUGOS-BLA] Reiser Hate Mail?

Jure Pe__ar pegasus at nerv.eu.org
Wed Mar 23 22:38:16 CET 2005

On Wed, 23 Mar 2005 00:02:27 +0100
David Klasinc <bigwhale at lubica.net> wrote:

> A se ti zdi, da tega nisem vedel? :P Sicer pa nisem imel v mislih
> avtomagicnega zlaganja ampak mukotrpno delo supporta...

ah, ti bi enga nigra da bi ti za $25 vsak random lost+found entry zvohal, od
kje je in ga nazaj tja vtaknil? optimist ...
v mojem primeru so bili podatki zelo skriptabilni, tako da seme jih lahko
zlozil nazaj na njihova mesta.

> Ne, lahko pa dobis 344.000 staro uzbekistanskih storzev. Samo ni ravno
> stabilna valuta... ;>

hm ... ponudi kakemu zbiralcu storzev ;)

> ... ceprav zadnje case me malo skrbi za moj kompjutercek, ker je nedavno
> tega uspesno porahal eno hfsplus particijo. Sedaj pa tole, no nic
> dobrega ni to... :P

men je ena masina 3x uspesno popapala / ext3, nakar sem zamenjal napajalnik.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/