[LUGOS-BLA] Kateri POP3 Webmail naj izberem ?

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Mar 22 02:18:37 CET 2005

On Monday 21 of March 2005 23:35, Roman Maurer wrote:
> Jernej Horvat pravi:
>
> Ali govoriš o *tistem* Noamu Chomskem, ki lahko pri tej priči preneha
> dihati svež (ali kakršenkoli) zrak, pa bo šel v zgodovino kot lingvist,
> ki je s svojimi gramatikami postavil temelje teoretičnega računalništva?
>   Sem te prav razumel?

Ne, on je mislil tisti del Noama Chomskega, ki pride kmalu v Ljubljano:
http://www.cd-cc.si/_Cankarjev_Dom/prvastran/prireditve_posamezna.php?id_pr=1591&id_kategorija=kathumpre&kol_dan=22&kol_mesec=3&kol_leto=2005&lang=si&navactive1=5&navactive2=1&PHPSESSID=d737ef3bf5d9f44ee9c9e64c6aadfa4e#prireditev

Mogoce mu Jernej lahko predstavi bronastega Kardelja za Cankarjevim domom.

;)

lp,
Borut.
--