[LUGOS-BLA] Creative Commons licence

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 21 18:47:22 CEST 2005

Jure Koren wrote:

>Ne. CC _JE_ EULA, enako kot GPL in vse ostale.
>
>Sam ne verjamem v CC licence, ki omejujejo komercialno izrabljanje
>dela, a to je avtorjeva odlocitev, ki jo moras spostovati. Ne,
>programa ne smes uporabiti v podjetju.

Seveda imaš glede formalnopravne razvrstitve popolnoma prav - le na
vsakem od nas je za katero različico se bo na koncu odločil. Koliko je
tu svobode, je že druga debata - primernejša za Hanžka in njegove kolege
po svetu.

Ko rečem EULA, mislim na EULA v podobnem slogu kot ga uporabljajo
podjetja, ki prodajajo licenčne programe. V teh licencah je vse polno
izrazov kot (c), (tm), (r) , patent pending, all rights reserved, ipd..
Navadno je to poimenovano EULA.TXT - iz tega razloga tudi govorim o EULA
nasproti CC.

Spoštovanje enkrat napisane in posledično sprejete licence je jasno kot
beli dan - razen če bi bila škodljiva za stranko ali nična v katerem od
njenih določil, npr. da določa, da avtor programske opreme lahko uporabi
osebne podatke stranke v nezakonite namene.

Dalje zanimivo branje je:

> http://www.gnu.org/copyleft/gpl-faq.html

lp, JK