[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 7 18:56:59 CEST 2005

David Klasinc wrote:

> Ok, torej, tukaj te pa prosim, da das kako referenco na svojo izjavo.
> Kje in kaj se niso odlocili.
>
> Ne ovinkarit. Lepo link, tak, delujoc URL, kjer bo jasno in nazorno, da
> se pri KDEju niso zjasnili okrog kompatibilnosti.
>
> Po moznosti se kak citat kakega razvijalca, tak podprt z nekim
> kredibilnim linkom.
>
> Resno. Vse drugo kar bos napisal bo nakladanje (eh?)
>
> --
> David!

David, nehali bomo, niti se ne fajtam prav z velikim veseljem, prej
kontra. Sam si poglej svoje predavanje na pipi, tam nekje med zacetkom -
sredino bos to ze nasel. Ce ces, ti obmocje navedem do minute/sekunde
natancno in ga preposlusaj kolikorat ti pase. Ce to ni obicajna
kompatibilnost za nazaj kot se jo je moral iti M$ z winsi, me naj prec
vrag pocitra. Sicer pa zelo lepo Janez en post nazaj pise, da prehajajo
na X (o blazeni K, zelja se mi uresnicuje!) in sva tukaj midva oba zelo
OT in cudaka. OK?

Pa se cuker, res je, na 386/SX (teoreticno) laufa en krasen linux na
podlagi slacka 10.0, minimalinux 4.6 - stestirat ga mislim konec t.m. na
486 in PII, ce dobim kak ekran - mislim, da je izveden iz pozaganega
zipslacka in malo prirejen za 386 (vsi moduli, zelo bogato, so prevedeni
prav za 386). Ce kdo hoce, mu lahko zapecem predstavitveni cede -
mislim, da gre teoreticno celo na 2.88fdd, idealne so vizitke - ce nima
writerja in je kje blizu KR.

Glede spamd - standardno :), samo se amavisd-new in clamd imam zraven.
To je tudi priporocena kombinacija, poleg firefox+thunderbird. Zadovoljen?

lp, JK