[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 7 14:06:54 CEST 2005

Bostjan Tursic wrote:

>Ti bi bil idealen politik (ce ze nisi), vse drugo poves samo ne odgovoris na
>vprasanje.

:)))))))

David dobro ve kaj govorim, saj to si v bistvu zeli kompleten linux
community - en dober in uporaben GUI, ki bo zelo prilagodljiv in
enostaven za programiranje (takrat pa vskoci stric Bill, se mi zdi).

Ce pa nisi kot varnostnik nikoli imel programerskih orodij pod prsti,
tvoj problem.

lp & EOD, JK